TABATA


Προηγούμενη σελίδα Εκτύπωση




Η μέθοδος Tabata αποτελεί μία μέθοδο διαλειμματικής προπόνησης υψηλής έντασης η οποία πήρε το όνομα της από τον ομώνυμο ιαπωνικής καταγωγής ερευνητή, Izumi Tabata. Ο ίδιος έχει αναφέρει για τη μέθοδό του το εξής: «Έξι έως οχτώ διαλειμματικές ενότητες αποτελούμενες από, 20 δευτερόλεπτα πολύ έντονης άσκησης και 10 δευτερόλεπτα διαλείμματος θα είναι ένα από τα καλύτερα προπονητικά πρωτόκολλα που έχετε δοκιμάσει». Ένα κλασσικό πρόγραμμα Tabata περιλαμβάνει: 20’’ άσκηση 10’’ διάλειμμα Ποιος είναι ο στόχος του; Το να κάψετε όσο το δυνατόν περισσότερο λίπος σε μικρό διάστημα, να βελτιώσετε την αναερόβια ικανότητά σας (η ικανότητα να ασκείστε σε μέγιστη ένταση, αλλά για λίγο) και να αυξήσετε τη μυϊκή αντοχή σας.